PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie wypowiedzi na blogu są mojego autorstwa i wszelkie ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie w sieci lub w innych mediach, jest zabronione.
99% zdjęć jest mojego autorstwa i zastrzegam sobie do niego - jako do całości - prawo autorskie.

Jakiekolwiek kopiowanie i rozpowszechnianie treści zawartych na stronie bez mojej zgody jest zabronione, gdyż łamie prawa autorskie (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

Absolutnie niedopuszczalne jest wykorzystywanie materiałów z bloga www.studentw3miescie.blogspot.com w celach komercyjnych oraz w tworzeniu własnych stron internetowych czy blogów.

środa, 22 czerwca 2016

Czas przeciąć pępowinę! :)




Drodzy maturzyści, was czas nadszedł. Wysyłanie podań na studia, wybieranie kierunków studiów, miast w których spędzicie kolejne lata! Oczywiście,  polecam wszystkim Trójmiasto  Najważniejsze jednak by mieć blisko do domu, gdzie możesz się spotkać z przyjaciółmi podczas przerw Świątecznych czy wakacji ;) Nie warto jechać na studia na drugi koniec Polski. Wiem, że jest mnóstwo rodziców którzy dają wam się we znaki – ale 3 godziny pociągiem to wystarczająca odległość od nich. 
Duuuuużo osób po kilku miesiącach chodzenia na zajęcia stwierdza, że jednak to nie to i rzuca studia. Najważniejsze, żeby wszystko sobie zaplanować. Nie warto się przejmować tym co rodzice powiedzą na temat rzuconych studiów. Moja mama strasznie przeżywała moje studia, co doprowadzało mnie do szału. Tym bardziej, że nie chciałam iść od razu po liceum na studia tylko zrobić sobie rok przerwy, zarobić trochę kasy i się usamodzielnić. Zostałam zaszantażowana i zmuszona, więc nic dziwnego że zawaliłam studia tak jakby na złość mojej mamie.

Rodzice często planują przyszłość swoich dzieci, nie musicie się na nic zgadzać. Martwią się, to prawda, ale BARDZO WAŻNE jest aby zaznaczyć granicę. Rodzice często zaczynają żyć życiem własnego dziecka, wybierając za nich kierunek studiów (jaki by oni wybrali gdyby znów byli młodzi), miasto w którym będzie mieszkać… Często mówią, że skoro oni będą ci dawać kasę na akademik, szkołę itd. to mają prawo wyboru. Najlepiej usamodzielnić się jak najszybciej, wtedy rodzice nie będą mieli nic do gadania. Tym bardziej, że jeżeli teraz chcą decydować –to później też będą. I nie łudź się, że nie. Całe życie to robili więc ciężko im będzie się przestawić –bo chociaż nie jesteś dzieciakiem, dla nich ZAWSZE będziesz.
W skrajnych przypadkach zawsze możesz powiedzieć jedno, a zrobić drugie ;).

Rodzice niech zajmą się swoim życiem, a ty zaplanuj już swoje Nie bierz na siebie za dużo, łatwiej sobie dodać obowiązków niż wszystkiemu na raz podołać.

Opis mojej drugiej stancji będzie w formie video. ;) A druga stancja, była pełna jeszcze gorszych ludzi :c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz