PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie wypowiedzi na blogu są mojego autorstwa i wszelkie ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie w sieci lub w innych mediach, jest zabronione.
99% zdjęć jest mojego autorstwa i zastrzegam sobie do niego - jako do całości - prawo autorskie.

Jakiekolwiek kopiowanie i rozpowszechnianie treści zawartych na stronie bez mojej zgody jest zabronione, gdyż łamie prawa autorskie (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

Absolutnie niedopuszczalne jest wykorzystywanie materiałów z bloga www.studentw3miescie.blogspot.com w celach komercyjnych oraz w tworzeniu własnych stron internetowych czy blogów.

środa, 18 października 2017

stare dziady codziennie mnie podrywają




Zawsze twierdziłam, że niektórzy ludzie nie powinni mieć dzieci. Na początku października taka scena, pracuję sobie w centrum handlowym i widzę- idzie dziewczyna w moim wieku. Zwróciłam na nią uwagę, bo wyglądała koszmarnie. Patrzę, a półtora metra za nią leci dziewczynka, z 2 latka nie więcej. I słyszę z ust tej lafiryndy ryk : NO IDZIESZ, KURWA?!

W ogóle mam jakiegoś pecha do ludzi. Dzisiaj np. dziewczyna zemdlała w centrum handlowym to od razu biegnę do niej i drę się POMOCY bo nie mam pojęcia co zrobić. A ona, że jej słabo i chce wody. Pro ana? Nie mdlejcie przy mnie bo nie wiem co robić!

                                   


CO JEST  Z MOIM POKOLENIEM?! 

Ja rozumiem, nie poznaliśmy komunizmu, ale żeby być takim ignoranckim pokoleniem to AŻ WSTYD! JEST MI WSTYD! 

Uwielbiamy imprezować, bawić się. Ale żeby mieć w dupie to co się wyprawia? Serio, nikogo nie interesuje, że ludzie wychodzą na ulicę jak nigdy wcześniej? Że kobiety muszą wychodzić bo politycy chcą przeforsować ustawy : ZOSTAŁAŚ ZGWAŁCONA, MASZ URODZIĆ! 

No kurwa! Masz 14 lat i jakiś stary zbok cię zgwałcił, nieważne że nawet nie wiesz jak funkcjonuje polityka i Świat, MASZ URODZIĆ DZIECKO TEGO ZBOCZEŃCA. Już mam wkurwa, że tak mało w ogóle dziewczyn wychodzi na ulicę. Cholera, czy tego chcecie dla swoich koleżanek, sióstr, CÓREK?!

Mam koleżankę, piękna blondynka.  Jej sąsiad próbował ją zgwałcić(i tak, pozwoliła mi to tutaj napisać). Chciała się tylko u niego wysikać podczas grilla, a on narąbany się na nią rzucił. Nawalony wyjął penisa ze spodni, a ona zaczęła się na niego drzeć,w końcu ją puścił a ona uciekła z mieszkania Nigdy w życiu się tego nie spodziewała. Uciekła, ale do tej pory nie może dojść do siebie.

To nie jest jedyna moja koleżanka, która doznała czegoś takiego. Kilka lat temu inna była molestowana przez swojego korepetytora, jej własna matka jej nie wierzyła. Biedna, miała tylko 14 lat.

Dziewczyny czują się swobodnie rozmawiając ze mną, TYLKO DLATEGO ŻE wychodzę na ulicę i głośno mówię o takich sprawach. A co policja na to? Nie ma dowodów, do niczego nie doszło (gwałtu), więc zostaje twoje oskarżenie przeciw jego. Nic nie możemy zrobić. Skoro ja znam takie dziewczyny z mojego najbliższego otoczenia, nie łódź się, że twoje koleżanki będą bezpieczne. PiS wycofuje wszelkie ustawy broniące kobiety. 

Nie mówię nawet o młodszej siostrze mojej koleżanki, którą były chłopak złapał za włosy i walił twarzą o samochód. Świadków nie ma, tylko obdukcja. Myślicie, że go skażą? Chłopak z bogatej rodziny, tatuś mu drogiego prawnika wynajął. 

Pracuję w galerii handlowej i stare dziady codziennie mnie podrywają, a kilka razy w jednym tygodniu próbują dotknąć. Skoro waszą koleżankę to spotyka w miejscu publicznym ale i MIEJSCU PRACY, może to spotkać wasze SIOSTRY, DZIEWCZYNY, ale i CÓRKI! 




Najpierw protesty pod sądem. Profesor Gryk w liceum Lema w Koszalinie ciągle nam mówił: MY JESTEŚMY SUWERENEM, najważniejszy jest TRÓJPODZIAŁ WŁADZY. A gdzie się podziali inni ludzie z mojej klasy dziennikarskiej? Trójpodział władzy zanika, rząd wpierdala się do władzy sądowniczej. Koniec DEMOKRACJI BLISKI. Wstyd. 

Pod sądem dostałam autograf od pana Bogdana Borusewicza. Gdy był młodszy ode mnie teraz został skazany na 3 lata więzienia za rozwieszenia ulotek anty- komunistycznych. Przesiedział półtora roku. Cholera, skoro ktoś taki mówi, że czas wyjść na ulicę, to CZAS WYJŚĆ NA ULICĘ. 












CZARNY PROTEST









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz