PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie wypowiedzi na blogu są mojego autorstwa i wszelkie ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie w sieci lub w innych mediach, jest zabronione.
99% zdjęć jest mojego autorstwa i zastrzegam sobie do niego - jako do całości - prawo autorskie.

Jakiekolwiek kopiowanie i rozpowszechnianie treści zawartych na stronie bez mojej zgody jest zabronione, gdyż łamie prawa autorskie (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

Absolutnie niedopuszczalne jest wykorzystywanie materiałów z bloga www.studentw3miescie.blogspot.com w celach komercyjnych oraz w tworzeniu własnych stron internetowych czy blogów.

poniedziałek, 30 października 2017

Mój ex: chirurg. Auto bez dachu i ścigacz.




 W tym poście miałam opowiedzieć,  jak to w moim kochanym Darłowie jeden chłopak niezdrowy na umyśle ganiał nas, 6-8 letnie dzieciaki z cegłówką. Zachowam to na następny post. 



Strasznie nie rozumiem ludzi w moim wieku. Szokują mnie, choć są zakochani po uszy.
Widzicie, od 1000 – 2000 lat kobiety które były po 20 roku życia musiały mieć już męża i rodzić dzieci. To się dziedziczy – instynkty naszych przodków. Ciężko jest walczyć z czymś co nasi przodkowie robili przez tysiące lat. 

Moim zdaniem dziedziczymy instynkty i umiejętności.  Pewnie większość mnie skrytykuje, ale tak samo jest z psami. Gdy jedno z „rodziców” jest hartem instynkt polowania daje się w znaki. Dlatego rasy z mieszanki hartów nie są dobre dla rodzin z dziećmi.

Skoro tak działa ewolucja to musi coś w tym być. Na przykład moja mama, nigdy nie kumała matematyki. Mój ojciec, pilot helikoptera w wojsku, inżynier nawigacji. Ja od małego nie musiałam się uczyć, matma przychodziła mi tak łatwo że moja mama była wiecznie w szoku. 



Mam wrażenie, że kobiety po 21 roku życia zaczynają świrować. Część –POWTARZAM, CZĘŚĆ!!! – zaczyna szukać faceta na całe życie, męża. Myśleć o dzieciach.

W tych czasach to ja jestem dziwna, że nie mam stałego faceta.

No więc, inna historia: facet z którym zerwałam miesiąc temu. Byłam z nim od lipca. Chirurg. Auto bez dachu i ścigacz. Naprawdę wierzyłam, że to może być coś. On był wodą, ja jestem ogniem. Choć trudno nazwać kogoś wodą kto ma ścigacza.  I mnie kochał. Wieczny ubaw i zabawa. 

Czasem jednak czujesz, że to nie jest to. Więc nie można mnie nazywać DUŻĄ materialistką skoro odrzuciłam kasiastego – DO CHOLERY – chirurga. 



Choć moim zdaniem kasa jest mega ważna. Chodziłam z takimi dwoma, którzy wiecznie jej nie mieli. Jeden przepierdalał je na marihuanę, drugi chuj wie na co. TO BYŁA PORAŻKA. Nie szukam sponsora  i NIE BĘDĘ SPONSOREM.

Każda dziewczyna zasługuje, żeby facet od niej NIE BRAŁ KASY. Dlatego może trochę jestem przewrażliwiona. Miałam wtedy 17 lat, pożyczyłam dupkowi 100 zł a on je wydał na marihuanę. Choć nie powinno się mówić źle o zmarłych. Rok po tym jak się spotykaliśmy popełnił samobójstwo. Szkoda mi jego rodziny i dziewczyny, która wtedy z nim była - DOSŁOWNIE, wtedy gdy ze sobą kończył. Teraz mam 23 i nie spotykam się z facetami którzy mieszkają z mamusią. 



Miałam 16 lat, gdy wyprowadziłam się do internatu. Od 7 lat mieszkam bez rodziny. Pracuję od 14 roku życia. Nie umawiam się z frajerami. I zarabiam na siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz