PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie wypowiedzi na blogu są mojego autorstwa i wszelkie ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie w sieci lub w innych mediach, jest zabronione.
99% zdjęć jest mojego autorstwa i zastrzegam sobie do niego - jako do całości - prawo autorskie.

Jakiekolwiek kopiowanie i rozpowszechnianie treści zawartych na stronie bez mojej zgody jest zabronione, gdyż łamie prawa autorskie (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

Absolutnie niedopuszczalne jest wykorzystywanie materiałów z bloga www.studentw3miescie.blogspot.com w celach komercyjnych oraz w tworzeniu własnych stron internetowych czy blogów.

środa, 7 września 2016

HIV i dzieci



Jak to być studentem? To zależy od twojej osobowości. Część jest taka jak w liceum. Pozdrawiam, silną wola i zasady. I to, że zakuwacie.
Większa część jednak daje się zatracić. Nareszcie wolni! Uważajcie na siebie. W Ameryce HIV jest mega powszechne. Okazało się, że w Anglii ma je o setki osób więcej niż w latach poprzednich. Nie wiesz z kim sypiali twoi partnerzy –A TYM BARDZIEJ ICH PARTNERZY. KAŻDEJ parze polecam zrobić test na HIV, kosztuje tylko 30 zł, następnego dnia są wyniki. W prywatnych przychodniach, nie wiem jak w publicznych. Choroby weneryczne i HIV to nie żarty, i mają ją twoi znajomi –choć o tym mogą nie wiedzieć. W tych czasach TRZEBA DBAĆ O SIEBIE, bo NIKT o ciebie nie zadba.
Wiele osób pewnie się zdziwi, czemu tyle piszę o HIV. Otóż bardzo prawdopodobne że moja znajoma z Gdańska ma HIV, ale nie chce zrobić testu. Boi się. Wiecie co to oznacza? Że jakaś laska, którą znacie, może to mieć przez jeden głupi błąd.
Zanim współżyję z chłopakiem, idziemy RAZEM zrobić sobie test. PAMIĘTAJCIE, że to głupota sypiać z nieznajomymi BEZ ZABEZPIECZENIA. Nie mówiąc o dzieciach!
Miałam dzisiaj STRASZNY KOSZMAR. Dlatego ta notka. Śniło mi się, że byłam w ciąży! Nie jestem gotowa na dziecko! Planuję je za CO NAJMNIEJ 8 lat. Nie wyobrażam sobie siebie z pieluchami i butelkami, NIE, NIE, NIE! Mam studia i karierę do zrobienia, chcę sobie kupić mieszkanie i ZWIEDZIĆ ŚWIAT!
Dlatego uważam na siebie i polecam wam to samo.  Nie bądźcie IDIOTAMI!
Moja mama nie dała mi wykładu o seksie, musiałam się sama wszystkiego nauczyć. Była samotną i zapracowaną matką, wybaczam jej to. Ciągle mówi, że jestem nieodpowiedzialna. Moim zdaniem powinna się cieszyć, że ma taką córkę a nie inną. I że pomaga mi spłacać kartę kredytową za ciuchy, a nie użera się z ojcem mojego nieistniejącego dziecka. Ale jej nie dogodzisz – to CZYŚCIOCH, znak zodiaku panna. Ja jestem TOTALNĄ bałaganiarą. ŚMIEJĄ SIĘ, ŻE JAK KIEDYŚ BĘDĘ MIEĆ DZIECKO – TO GO NIE ZNAJDĘ W TYM BAŁAGANIE.
Chyba jestem jedną z nielicznych dziewczyn, które nie chcą ani ślubu ani dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz