PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie wypowiedzi na blogu są mojego autorstwa i wszelkie ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie w sieci lub w innych mediach, jest zabronione.
99% zdjęć jest mojego autorstwa i zastrzegam sobie do niego - jako do całości - prawo autorskie.

Jakiekolwiek kopiowanie i rozpowszechnianie treści zawartych na stronie bez mojej zgody jest zabronione, gdyż łamie prawa autorskie (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

Absolutnie niedopuszczalne jest wykorzystywanie materiałów z bloga www.studentw3miescie.blogspot.com w celach komercyjnych oraz w tworzeniu własnych stron internetowych czy blogów.

środa, 25 stycznia 2017

protest studentów, Matka Boska Kurza i parowar



Całe życie wlokę się za ludźmi którzy mnie interesują, a interesują mnie tylko szaleńcy. 

 

Dzisiaj protest studentów, w Gdańsku zaczyna się o 16:30 pod Neptunem link . Wszystko tam jest opisane, nie będę się tutaj powtarzać.

 

W ogóle odkąd PiS przejął władzę pełno nienawiści wszędzie, zwłaszcza do głosu doszli księża i prawicowcy. Przypomniało mi się, dwa lata temu byłam w Zbrojowni na wystawie sztuki, już pisałam o ‘kurzych’ pracach. Pisałam z ich autorką, okazało się, że biedna miała problemy za jeden obraz - Matkę Boską Kurzą. Ja i C byliśmy pod wrażeniem tych prac, były według nas najlepsze z całej wystawy! Pomysłowe, zabawne, choć jednotematyczne to każdy zaskakiwał nas bardziej od poprzedniego! Nawet Fronda Terlikowskiego się burzyła, w jego mniemaniu ma się za największego speca od zakładania rodziny, małżeństwa, wychowywaniu dzieci, młodzieży i edukowaniu ludzi dorosłych. A co jego małżonka mówi to nie wiadomo czy się śmiać przy płakać. Czy naprawdę jest o co aferę robić?

 






-Dzień dobry, mam skierowanie do X i chciałabym iść na NFZ.
-luty 2018(!!!!).
-A prywatnie?
-130 zł wizyta, w tym tygodniu będzie pani przyjęta.


No i co mogę powiedzieć? Dzwonie dalej. I to samo słyszę, najbliższa wizyta zima w tym roku.
Niestety w mojej prywatnej przychodni (która ma kontrakt z NFZ-tem więc jest w 100% ZA DARMO) akurat tego specjalisty nie ma. Ale ogólnie jestem bardzo z nich zadowolona jak już pisałam wcześniej. Zadzwoniłam wczoraj (24.01) a wizytę u internisty mam już 3 dni później (27.01). Nie jest to pilna wizyta, idę z wynikami :) Jeżeli to pilne to nawet SPECJALISTA przyjmie cię tego samego dnia, wiem z doświadczenia :) 



Nie lubię gotować, naprawdę nienawidzę. Pewnie dlatego nie umiem, bo nie ćwiczę. To powód do miłości w moim parowarze, jednak to był strzał w dziesiątkę. DZIĘKUJĘ (dostałam go jako prezent) :) Bardzo ułatwia studenckie życie, polecam takim osobom jak ja - które nie lubią stać przy garach i je to męczy.

Wkładasz warzywa, na górę rybę z przyprawami skropioną cytryną i czekasz 25 minut aż się zrobi. Dzięki temu zaczęłam się lepiej odżywiać w porównaniu do liceum -jem o wiele więcej warzyw -świeżych i mrożonych oraz ryb. Nie muszę stać przy garach - kuchence, wkładam, nastawiam czas i wracam gdy zacznie pikać. Nawet jak coś podgrzać to lepiej w parowarze czy piekarniku niż na patelni pełnej oleju.
Moje liceum było 5 minut od McDonalda. Przerwa 20 minut, lecimy z koleżanką na cheeseburgery z frytkami i colą :). Do tej pory jedzenie z Mc mi to przypomina.

Jeżeli nie macie pomysłu na obiad, oto porady od faceta KLIK - oczywiście kaloryczne, ale i łatwe. Nie lubię blogów piszące, że są studenckie a przepisy jak dla amatorów gotowania. Jeszcze ten blog mi się podoba, zwłaszcza kanapka z chlebem :) Takie przepisy, które można wykorzystać gdy mega krucho z kasą. Wtedy zawsze dobrze jest mieć jajka, kaszę gryczaną i sos pieczeniowy, galaretkę, ketchup + chleb :)Aczkolwiek to już skrajność. 

Tak naprawdę to NAJWAŻNIEJSZE JEST, aby obliczyć ile tygodniowo mamy pieniążków na jedzenie i zaplanować co jeść i na co wydać pieniądze. Gdy przeholujesz przez pierwsze dwa tygodnie, przez kolejne dwa będziesz biedować. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o wydatki na alkohol.

Mi najbardziej na kaca pomaga kapusta i ogórki kiszone, warto uzupełnić wtedy witaminę C. Mówię o takim kacu w którym rano po napiciu się zwykłej wody lecisz do łazienki. Najczęściej mają je osoby, które mało piją - czyli ja. Szok, co? 

A i pamiętajcie, 06.02 MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ PIZZY :)  jeszcze to przypomnę :) Powinny być extra promocje :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz